Nettilimun - FAQ

Frequently Asked Questions

Usein Kysytyt Kysymykset

Otsikkoa painamalla selitys aukeaa.

Maksutapana on Stripen luotettava ja supersuosittu Debit ja Credit ohjelma.

Stripen kautta voit maksaa kaikilla perinteisillä luotto- ja pankkikorteilla. Sinun tiedot ovat turvalisissa käsissä. Voit lukea lisää Stripen sivulta.

Stripe tarjoaa myös Google- ja Applepay-maksutapoja niille, jotka ovat aktivoineet nämä laitteeseensa.

Verkkokauppaamme voi selata monella tavalla. Voit selata esim. kategorioiden mukaan.

 

Tuotteemme on jaettu eri kategoriohin esim. tuotemerkkien ja tuotelajien mukaan. Näin on helpompi löytää omaan makuun olevia juomia.

 

Tuotelistaa voi myös järjestää esim. hinnan tai suosituimmuuden mukaan. 

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee ainoastaan avaamattomia tuotteita. Huomioithan, että tuotteen on oltava täysin myyntikuntoinen eli avaamaton, käyttämätön ja alkuperäisessä pakkauksessa. 

Asiakkaidemme tietojen turvallisuus on meille tärkeä asia. Teidän – meidän rakkaiden asiakkaiden – viihtymisen vuoksi pyrimme olemaan mahdollisimman läpinäkyviä teidän tietojen käyttämisen kanssa.

 

Tallennamme kaikki teidän checkoutlomakkeessa antavat henkilökohtaiset tideot kahdeksi vuodeksi järjestelmäämme. Tämän jälkeen poistamme kaikki tiedot paitsi postinumeron ja tilauksen päiväyksen. 

 

Toimimme näin, koska meidän on pakko pystyä tarkistamaan menneiden tilausten tiedot siinä tilantessa, että ongelmia syntyisi tilauksen jälkeen esim. tavarantoimittajan, valtion tai asiakkaan kanssa.

 

Kahden vuoden jälkeen oletamme että tällaisia tilanteita ei enää synny, jolloin  poistamme asiakkaiden henkilökohtaiset tiedot. Postinumero ja tilauksen päiväys, jotka säilytetään pidempään, käytetään analytiikkaan.

 

Emme myy tai luovuta asiakkaidemme tietoja ulkopuolisille.

 

 

 

 

Kun olet löytänyt haluamasi tuotteen, voit joko lisätä sen suoraan ostoskoriisi siirtämällä osoitinta tuotteen päälle ja sen jälkeen painamalla “Add to cart” tai voit painaa tuottetta ja sen omalta sivulta lukea lisätietoja sekä lisätä se ostoskoriisi.

 

Kun olet tyytyväinen ostoskoriisi voit jatkea matkasi “Checkout” sivulle. Checkoutiin pääsee joko ostoskorin tai päämenun kautta. Checkoutissa syötetään toimitustiedot ja maksetaan. Teet tilauksen painamalla “Place order” nappia. 

 

Tämän jälkeen saat sähköpostitse tilausvahvistuksen, joka tarvittaessa myös toimii kuittina. Jos viesti jää uupumaan, ole yhteydessä meihin, filip@nettilimu.fi! 

 

Meillä on myös Google- ja Applepay maksutavat aktivoitu, jotka helpottavat maksamista niiden käyttäjille.

Pääsääntöisesti tilaukset toimitetaan asiakasta lähimpänä olevaan Postin pakettiautomaattiin. Saat postilta ilmoituksen paketin saapumisesta!

Lähetämme tilauksesi Postille 1-3 arkipäivän sisällä. Jos syntyy mutkia matkassa, olemme aina yhteydessä.


Toimitus Postipisteeseen on vähintään 6,90€ ja enimmillään 15€.

Painavilla tilauksilla on kiinteä hinta, 35€.

 

Huomathan että Posti voi olla hidas. Pidämme kirjaa milloin mitä lähettiin mihin, joten ole yhteydessä meihin jos tuntuu siltä, että pakettisi on myöhästynyt. Hoidamme asian Postin kanssa.

 

Jos sinulla on tiukka aikataulu ja olet valmis maksamaan lisämaksua, jotta saisit pakettisi nopeammin, ole yhteydessä meihin sähköpostitse, filip@nettilimu.fi, ja löydämme kanssasi ratkaisun. Lisämaksu tulee normaalin toimitushinnan päälle.

Jos vielä pohdit jotakin voit keskustella chatbotimme kanssa  tai sitten laittaa viestin meille sähköpostitse: filip@nettilimu.fi